5 πράγματα που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία μιας παρουσίασης για έναν πελάτη

5 πράγματα που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία μιας παρουσίασης για έναν πελάτη

Όταν παρουσιάζεστε σε κάποιον νέο, βασικά πρέπει να πείτε τρία πράγματα: κάτι για εσάς, κάτι για το τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή του στον υποψήφιο πελάτη και πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό.

Στη BeCreative μας αρέσει η λέξη αφήγηση. Αυτό είναι κάτι που οδηγεί τους ιστότοπούς μας, τις στρατηγικές μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, προφανώς, τη σχέση μας με τους πελάτες.

Λάβετε υπόψη ότι το να αντιμετωπίζετε έναν υποψήφιο πελάτη, όχι κάποιον που σας έχει ήδη αποδεχτεί ως επιχειρηματικό σύντροφο, σημαίνει ότι ο πρώτος σας στόχος είναι να είστε ενδιαφέροντες και μοναδικοί χωρίς να ξεχνάτε ποιοι είστε.

Αυτή είναι μια αρκετά απλή ιδέα, και ωστόσο κάθε φορά που αντιμετωπίζουμε έναν νέο πελάτη αγωνιζόμαστε να βρούμε τον τέλειο τρόπο να πούμε τα πάντα χωρίς να είμαστε βαρετοί.

Για να το κάνουμε πιο εύκολο, σκεφτήκαμε τα 5 πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια υπέροχη παρουσίαση και εδώ είναι:

 

1. Μάθετε σε ποιον μιλάτε:

Αυτό είναι το κλειδί για να κατανοήσετε τι είδους τόνο πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην παρουσίαση. Αυτό μπορεί να αλλάξει εντελώς την παρουσίαση.

Για παράδειγμα, εάν μιλάτε με έναν Διευθύνοντα Σύμβουλο, γνωρίζετε ότι πρέπει να είστε εξαιρετικά σαφείς, να εκφράσετε τις βασικές έννοιες του ποιος είστε, πού μπορείτε να βοηθήσετε, πόσο κοστίζει και πόσο γρήγορα μπορείτε να παραδώσετε τη λύση.

 Αυτό αλλάζει με τους διευθυντές μάρκετινγκ ή άλλα στελέχη υψηλού επιπέδου: θέλουν να γνωρίζουν αριθμούς, θέλουν να δουν τι έχετε κάνει στο παρελθόν και τι ακριβώς μπορείτε να κάνετε τώρα για να λύσετε τα προβλήματά τους.

2. Έρευνα, έρευνα, έρευνα:

Στην καλύτερη περίπτωση, είχατε ήδη μια γρήγορη συνομιλία με τον πελάτη ή λάβατε ένα email. Αυτό σημαίνει ότι κατά κάποιο τρόπο ξέρετε τι ζητούν ή τι θέλουν να αλλάξουν.

Αυτό δεν είναι αρκετό, ακόμη και στην καλύτερη περίπτωση. Θα πρέπει να κοιτάξετε και να αναλύσετε τους ιστότοπούς τους προσπαθώντας να ενεργήσετε ως χρήστης και να σημειώσετε ό,τι θεωρείτε ασυνήθιστο ή λάθος.

Για να γνωρίζετε υποθετικά ζητήματα απόδοσης, μπορείτε να μεταβείτε σε ιστότοπους όπως το Gtmetrix που κάνουν έναν γρήγορο έλεγχο δωρεάν. Στη συνέχεια, εάν μπορείτε, ζητήστε πρόσβαση στο Google Analytics ή άλλες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις επισκέψεις των χρηστών.

Μόλις ολοκληρώσετε αυτό το μέρος, αρχίστε να χρησιμοποιείτε εικόνες για να επισημάνετε τα πιθανά προβλήματα για τον ιστότοπο, όπως στιγμιότυπα οθόνης για τα bit που θέλετε να αναλύσετε.

3. Έρευνα, πάλι:

Αυτό είναι το κομμάτι που μου αρέσει περισσότερο. Πάω για ψώνια. Κάνουμε κάποια στυλιστική έρευνα σε ιστότοπους όπως το siteinspire ή το awwwards και εξετάζουμε τους καλύτερους ιστότοπους στην ίδια επιχείρηση του πελάτη.

Στη συνέχεια επεκτείνουμε την αναζήτηση σε επιχειρήσεις που εργάζονται σε παρόμοιες περιοχές. Για παράδειγμα, εξετάζουμε επίσης ιστοσελίδες ακινήτων όταν αναζητούμε έμπνευση για μια εταιρεία πρακτικής αρχιτεκτονικής.

Στη συνέχεια, προσπαθούμε να βρούμε πώς όλοι οι άλλοι στο Διαδίκτυο έλυσαν τα ίδια προβλήματα που θα αντιμετωπίσουμε με αυτόν τον ιστότοπο (πώς να εμφανίσετε πολλές μη παραγγελθείσες υπηρεσίες, πώς να διασκεδάσετε τον χρήστη, πώς να φιλτράρετε έργα) και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μερικά παραδείγματα , πολύ.

4. Να είστε ψύχραιμοι:

Προτείνεστε για κάτι δημιουργικό, όπως μια ψηφιακή στρατηγική, μια καινοτόμος ιδέα ή ένας νέος ιστότοπος. Δεν μπορείς να το επικοινωνήσεις με ένα άσχημο powerpoint.

Αναζητήστε έμπνευση στα Muzli, Dribbble, Behance και δημιουργήστε την καλύτερη παρουσίαση που έγινε ποτέ (λαμβάνοντας υπόψη τους τρεις παραπάνω κανόνες).

5. Να είστε γενναίοι:

Αυτή είναι η πρώτη ή (αν είστε πολύ τυχεροί) η δεύτερη φορά που συναντάτε αυτόν τον πελάτη, οπότε μην ντρέπεστε. Η γνώμη και οι δεξιότητές σας μετράνε (αυτό ήταν που σας οδήγησε εκεί εξαρχής, σωστά;).

Δεν έχει νόημα να αποφεύγετε να λέτε τολμηρά λόγια για το πόσο σπουδαία θα είναι η μελλοντική σας σχέση, λόγω των ταλέντων της εταιρείας σας.

Εάν αποφύγετε να πείτε μια άβολη αλήθεια τώρα, πιθανότατα θα είναι η μόνη ευκαιρία να την πείτε.

 

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.