5 Συμβουλές για την έρευνα ανταγωνιστών για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ

5 Συμβουλές για την έρευνα ανταγωνιστών για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Για να κατακτήσετε τον κλάδο σας με το να είστε αυτή η επιχείρηση, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να ορίσετε για να επιτύχετε αυτό, από την καλύτερη κατανόηση των πελατών σας και την παροχή του σωστού περιεχομένου σε αυτούς, έως την ανασκαφή σε στρατηγικό επίπεδο με βοήθεια μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρει προσαρμοσμένες κατηγορίες ανάπτυξης για κάθε πελάτη.

Η διαδικτυακή έρευνα ανταγωνιστών είναι μία από τις πολλές εργασίες που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Στην ιδανική περίπτωση, αυτό θα πρέπει να εκτελείται στο αρχικό στάδιο της ενσωμάτωσης.

Είτε πρόκειται να κάνετε αυτό το πρώτο βήμα για να δημιουργήσετε το ψηφιακό σας αποτύπωμα, είτε ξεκινήσατε και μόλις τώρα αρχίσατε να αναλύετε τη διαδικτυακή παρουσία του ανταγωνισμού σας, αυτές οι πέντε συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ολοκληρωμένη εικόνα για το τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να βελτιώστε την ορατότητα και την ανάπτυξή τους και σας παρέχετε επιλογές για να κάνετε κάτι ακόμα καλύτερο.

1. Προσδιορίστε τους ανταγωνιστές SEO σας

Ένας ανταγωνιστής SEO είναι κάποιος που ταξινομεί οργανικά για τις κύριες φράσεις αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι πραγματικοί ανταγωνιστές μιας εταιρείας και οι ανταγωνιστές SEO τους δεν συντάσσονται μεταξύ τους και μάλιστα διασταυρώνονται μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι υπάρχει μια σχολή ξιφασκίας που θέλει να κατατάξει και να προσελκύσει περισσότερους μαθητές για να μάθουν την τέχνη του σπαθιού.

Όταν κάνουν μια αναζήτηση στο Google για “φράχτη στο Λος Άντζελες”, κάθε αποτέλεσμα στη σελίδα ένα από τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι για εταιρείες που κατασκευάζουν φράχτες για ιδιοκτήτες ακινήτων. Αν και αυτές οι δύο βιομηχανίες είναι νυχθημερόν η μία από την άλλη, οι ιστότοποι κατασκευής φράχτων είναι ανταγωνιστές SEO για τη σχολή ξιφασκίας.

 Συντάξτε μια λίστα με τις κύριες φράσεις αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Στη συνέχεια, δείτε ποιος κατατάσσεται για αυτούς τους όρους. Εάν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης κατατάσσεται για πολλές φράσεις αναζήτησης, θεωρήστε αυτό τον κύριο ανταγωνιστή σας.

Επιπλέον, μπορείτε να εισαγάγετε λέξεις-κλειδιά και να δείτε ποιος κατατάσσεται, αλλά έχετε κατά νου ότι η συμπεριφορά των αγοραστών έχει αλλάξει δραματικά. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν οργανική, φυσική γλώσσα όταν αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες.

2. Χρησιμοποιήστε εργαλεία έρευνας ανταγωνιστών

Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για τον ανταγωνισμό σας. Αυτά τα εργαλεία αναλύουν τον ιστότοπο του διαγωνισμού σας, συγκρίνουν την κατάστασή τους με τη δική σας και ορισμένα παρέχουν ακόμη και δεδομένα που σχετίζονται με πληρωμένη αναζήτηση και μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης.

Είτε πρόκειται για νέους τρόπους ενσωμάτωσης βίντεο είτε για προσθήκη ενός νέου επιπέδου παιχνιδιού σε μια υπάρχουσα ιδιοκτησία, οι ψηφιακές εταιρείες λατρεύουν να είναι πρωτοπόροι.

Aγκαλιάστε τον πειραματισμό. Λίγη ελευθερία να δοκιμάσεις νέα πράγματα, πάει πολύ μακριά.

Το SEMrush είναι ένα ιδανικό εργαλείο για χρήση για την έρευνα του οργανικού ιστορικού κατάταξης του ανταγωνιστή σας και των λέξεων-κλειδιών και των όρων αναζήτησης για τους οποίους κατατάσσονται. Το SEMrush επιτρέπει μια σειρά από δωρεάν αναζητήσεις προτού χρειαστεί να εγγραφείτε για τη δοκιμή τους.

Το SpyFu είναι ένα άλλο εργαλείο που παρέχει πιο ολοκληρωμένα δεδομένα ανταγωνιστών που κυμαίνονται από το πόσα ξοδεύουν κατά μέσο όρο σε πληρωμένη αναζήτηση έως πόσα οργανικά κλικ λαμβάνουν και για ποιους όρους. Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτό το στιγμιότυπο οθόνης SpyFu που καταγράφει τα δεδομένα της αεροπορικής εταιρείας Jet Blue, η αναφορά αναλύεται σε κουβάδες για οργανικά και επί πληρωμή, ενώ δείχνει τους κορυφαίους ανταγωνιστές τους με πρόσβαση στα ίδια δεδομένα.

3. Ελέγξτε τα Backlinks τους

Αφού ορίσετε τους κορυφαίους ανταγωνιστές σας στο SEO, θα θέλετε να ελέγξετε το χαρτοφυλάκιο backlink τους. Τα backlinks είναι πολύτιμα γιατί, εάν οι σύνδεσμοι είναι υγιείς, συμβάλλουν στη βελτίωση της εξουσίας τομέα ενός ιστότοπου. Ωστόσο, εάν οι σύνδεσμοι είναι κακής ποιότητας, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να τους θεωρήσουν ως ανεπιθύμητες και μπορείτε να πέσετε στην κατάταξη ή σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και να χτυπηθείτε με ποινή της Google.

Ένα υγιές backlink θα πρέπει:

• Προέρχεστε από ιστότοπο με υψηλή εξουσία τομέα
• Επιδεικνύετε εμπιστοσύνη
• Έχουν περιεχόμενο σχετικό με το περιεχόμενο στη σελίδα προορισμού του
• Έχει ετικέτα παρακολούθησης σε αντίθεση με το nofollow

 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Open Site Explorer για να ελέγξετε τους backlinks του ανταγωνιστή σας. Κάντε μια λίστα με τους ισχυρούς, ποιους τομείς είναι αυτοί και, στη συνέχεια, κάντε λίγη έρευνα για να δείτε ποιες είναι οι οδηγίες τους για τις αναρτήσεις επισκεπτών.

Θα θέλετε να στοχεύσετε τους ίδιους τομείς για backlinks ενώ ψάχνετε για παρόμοιους τομείς και οποιονδήποτε τομέα παραπομπής με υγιή παρουσία που σχετίζεται με τον κλάδο σας.

4. Αναλύστε το Blog τους

Το blogging εξακολουθεί να είναι ένα κρίσιμο συστατικό σε οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε ένα άρθρο του 2017 από το Search Engine Journal, ο συγγραφέας λέει ότι «το blogging είναι ζωτικής σημασίας» για τις επιχειρήσεις και ότι «οι ήπιες, ασυνήθιστες αναρτήσεις ιστολογίου δεν θα το κόψουν». Το άρθρο συνεχίζει λέγοντας ότι τέτοιο περιεχόμενο είναι αναποτελεσματικό και τεμπέλικο.

Αρχικά, καθορίστε εάν το blog του ανταγωνιστή σας δεν είναι εμπνευσμένο από βανίλια με λέξεις-κλειδιά ή αν εστιάζει σε καυτά θέματα της βιομηχανίας που προσπαθούν να λύσουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Με τις πρόσφατες βελτιώσεις στη φωνητική αναζήτηση για κινητά και την αύξηση των έξυπνων αναζητήσεων στο σπίτι, το περιεχόμενο που δημιουργείται για την αντιμετώπιση κοινών ανησυχιών στη φυσική γλώσσα όχι μόνο κατατάσσεται καλά, αλλά μετατρέπεται επίσης καλά.

Να θυμάστε ότι τα blog εξυπηρετούν περισσότερους σκοπούς από τη βελτίωση του SEO. Το καλό περιεχόμενο θα καλλιεργήσει και θα μετατρέψει πελάτες, θα συνεχίσει να προσελκύει υπάρχοντες αγοραστές, θα δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και θα σας διαφοροποιήσει από παρόμοιες επιχειρήσεις.

Μάθετε τι κάνουν καλά οι ανταγωνιστές σας στη στρατηγική τους για το blogging και αναζητήστε ευκαιρίες στα μειονεκτήματά τους. Γίνετε η φωνή των ειδικών στον κλάδο σας και με τον καιρό η προβολή και η διαδικτυακή σας φήμη πιθανότατα θα ευθυγραμμιστούν.

5. Προσδιορίστε τους ανταγωνιστές σας στα Social Media

Το να κατανοήσετε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι υψίστης σημασίας για να πετύχετε τους αναπτυξιακούς σας στόχους μέσω μιας καλά μελετημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Η ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύτιμη γιατί:

• Δημιουργεί πολύτιμα σήματα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας για τη βελτίωση του SEO
• Επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση σε στοχευμένα κοινά
• Παρέχει ευκαιρίες στους ανθρώπους να «αγοράσουν για εσάς» μοιράζοντας το περιεχόμενό σας
• Σας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσετε την ταυτότητα και τη φωνή της επωνυμίας σας
• Προσφέρει σημεία εισόδου σε εισερχόμενες ροές εργασίας
• Προσελκύει επισκεψιμότητα στο ιστολόγιό σας και τις σελίδες προϊόντων σας

Υπάρχει μια σειρά από στρατηγικές ανάπτυξης hacking που μπορούν να εκτελεστούν χρησιμοποιώντας διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Αυτές μπορεί να κυμαίνονται από σύνθετες στρατηγικές που περιλαμβάνουν πολλαπλές προσωπικότητες που εμπλέκονται μέσω αυτοματοποιημένου λογισμικού, έως στρατηγικές συνομιλίας εντός ομάδων.

Όταν αρχίσετε να ανακαλύπτετε πώς εμφανίζονται οι ανταγωνιστές σας στο Facebook, το Twitter και το Instagram, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία κοινωνικής αναφοράς όπως το Hootsuite . Αυτή η πλατφόρμα όχι μόνο σας επιτρέπει να βλέπετε πόσο συχνά ο ανταγωνισμός σας δημοσιεύει περιεχόμενο και πώς αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, αλλά σας επιτρέπει επίσης να διαχειρίζεστε τη δική σας παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όταν αναλύετε την παρουσία του διαγωνισμού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δώστε προσοχή στο είδος των μηνυμάτων και των άρθρων που αρέσουν και δεν αρέσουν στους ανθρώπους. Θα πρέπει επίσης να προσδιορίσετε τις ώρες της ημέρας κατά τις οποίες οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν περισσότερο με τους ανταγωνιστές σας και όταν οι αγοραστές είναι λιγότερο ενεργοί.

Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας, το κοινό-στόχο και το χρονοδιάγραμμα αναρτήσεων με βάση αυτό που λειτουργεί καλύτερα για τον ανταγωνισμό σας. Στη συνέχεια, αναλύστε το εσωτερικό σας μετά από μερικούς μήνες συλλογής δεδομένων και κάντε τις απαραίτητες προσαρμογές για να εξορθολογίσετε τη στρατηγική δέσμευσής σας.

Η ανάλυση ανταγωνιστών οδηγεί σε μεγάλες ευκαιρίες κέρδους

Η εκτέλεση μιας ολοκληρωμένης αποστολής ανάλυσης ανταγωνιστών θα σας δώσει δεδομένα και πληροφορίες για τη βελτίωση πολλαπλών πτυχών της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ .

Από τη βελτίωση των προσπαθειών σας στο SEO έως την αλληλεπίδραση με τους αγοραστές σας, ο εντοπισμός των δυνατών και αδυναμιών των παικτών του κλάδου σας θα σας βοηθήσει να τοποθετήσετε τον εαυτό σας στην κυριαρχία της επιχείρησης στον ψηφιακό σας χώρο.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.