4 Μαθήματα Digital Marketing που μας δίδαξε η πανδημία

4 Μαθήματα Digital Marketing που μας δίδαξε η πανδημία

Digital Marketing & Covid

Ένα κλισέ.

Περιμένεις το χειρότερο, και όμως όταν φτάσει, τίποτα δεν το κάνει πιο εύκολο. Όλοι γνωρίζουμε ένα απροσδόκητο που μας αφήνει πολύτιμα μαθήματα για να συλλογιστούμε για την υπόλοιπη εποχή μας: την πανδημία του κορωνοϊού του 2020.

Οι λειτουργίες είναι προκλητικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποτυγχάνουν να προσαρμοστούν και να μάθουν, ωθώντας τους πόρους τους στην ψηφιακή σφαίρα. Πάντα ανθεκτικοί όσο είμαστε, εδώ είναι μερικά από τα μαθήματα Digital Marketing που έφερε η πανδημία.

Μάθημα #1 – Η οικοδόμηση μιας κερδοφόρας πελατειακής βάσης απαιτεί χρόνο

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποίησαν προηγμένη σκέψη όσον αφορά το Digital Marketing σίγουρα αποκομίζουν τις αποδόσεις των επενδύσεών τους. Προτού η αυξανόμενη πελατειακή βάση τους γίνει αυτό που είναι τώρα, χρειάστηκαν χρόνια για να το φτιάξουν. Έτσι, ακόμη και όταν υπάρχει πανδημία, αυτές οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να ευδοκιμούν λόγω της σταθερής ροής εσόδων.

Εκείνοι που δεν έδωσαν προτεραιότητα στο Digital Marketing πριν από την οικονομική ύφεση, αγωνίζονται. Σήμερα, βλέπουμε επωνυμίες να στριμώχνουν το δρόμο τους μέσα από μικρές καμπάνιες για να διατηρήσουν την επιχείρηση. Το κάνουν αυτό ενώ μαθαίνουν τον δρόμο τους στον ψηφιακό χώρο. Τελικά, αυτές οι καμπάνιες δεν κάνουν τίποτα για να δημιουργήσουν και να καλλιεργήσουν μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία – δεν γεννούν την αναγνωρισιμότητα ή την αφοσίωση.

Μετά την πανδημία, καμία επωνυμία δεν πρέπει να θεωρεί περισσότερο δεδομένο το Digital Marketing τώρα που συνειδητοποίησαν πώς είναι μια σταδιακή διαδικασία. Ενώ βρίσκεστε σε αυτό, βοηθά στην καλλιέργεια των σχέσεων που έχετε δημιουργήσει με τους υπάρχοντες πελάτες σας. Η απόκτηση πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι πιο δαπανηρή πριν συμβεί. Εστιάστε λοιπόν το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των σημερινών πελατών.

Μάθημα #2 – Η παρουσία σε κάθε ψηφιακό κανάλι είναι περιττή

Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις αναζητούν αποτελέσματα. Θα ήταν δύσκολο να δικαιολογηθεί η παρουσία σε ένα κανάλι και η επένδυση που συνεπάγεται, όταν δεν παράγει τα αποτελέσματα που περιμένει η C-suite.

Όταν χτυπήσει η πανδημία, η άμεση ανταπόκριση των εμπορικών σημάτων είναι είτε διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ είτε μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ορισμένες μάρκες επικεντρώνονται στα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ άλλες σε επί πληρωμή κοινωνικά μέσα. Οποιεσδήποτε άλλες στρατηγικές και τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ έγιναν «μαλακό» μάρκετινγκ όταν ήρθε η πανδημία.

Αυτό που μας λένε αυτές οι στιγμές είναι, πρώτον, να επικεντρωθούμε στα πιο σχετικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για τη λειτουργία, επειδή, δεύτερον, θα δημιουργήσουν την υψηλότερη δυνατή απόδοση επένδυσης (ROI) για την επιχείρηση. Η διαδικασία θα ωφελήσει σίγουρα τον ήδη περιορισμένο προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Μάθημα #3 – Συνειδητοποιώντας ότι μια απρόσκοπτα εκτελούμενη ψηφιακή στρατηγική ξεκινά με τον ιστότοπο

Ο ιστότοπος είναι ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία της ψηφιακής στρατηγικής, αν όχι το πιο σημαντικό. Ως ιδιόκτητο περιουσιακό στοιχείο, έχετε τον πλήρη έλεγχο του τι εισάγετε εκεί, το περιεχόμενο δηλαδή που δίνει στην επιχείρηση την ευκαιρία να μιλήσει με εκατοντάδες έως χιλιάδες πελάτες σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Τα οφέλη από την ύπαρξη ενός ιστότοπου είναι απεριόριστα—από τη σύλληψη πιθανών πελατών έως την εκτέλεση πωλήσεων. Ο ιστότοπος είναι επίσης η βασική δομή που υποστηρίζει άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ μέσω email, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο αυτοματισμός, τα αναλυτικά στοιχεία και πολλά άλλα.

Κρίμα αν εγκαταλείψετε τον ιστότοπό σας πολύ πριν εξαπλωθεί η πανδημία. Δεν είσαι καν περήφανος που το δείχνεις στον κόσμο. Αυτό που κάνουν λοιπόν οι επιχειρήσεις είναι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ για να αφιερώσουν στον επανασχεδιασμό ιστοτόπων.

Μάθημα #4 – Κερδίζοντας ανανεωμένη εκτίμηση για τις τάσεις των καταναλωτών

Σε περίπτωση ψηφιακών καμπανιών στο ράφι, οι επωνυμίες υποκύπτουν στο να συλλάβουν και να δημιουργήσουν ζήτηση για να ακολουθήσουν οι καταναλωτές. Τώρα, οι καταναλωτές αναλαμβάνουν το προβάδισμα και έτσι οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τις καταναλωτικές προθέσεις σε πραγματικό χρόνο.

Οι τάσεις έχουν σημασία πριν από την πανδημία, και ούτω καθεξής κατά τη διάρκεια της κρίσης υγείας. Τροφοδοτείται κυρίως από αυτό που κάνουν οι καταναλωτές ενώ βρίσκονται σε lockdown. Το ψήσιμο, το φύτευση και η συνολική σχετική διαδικτυακή πώληση ενισχύθηκαν. Αν αυτό σημαίνει ενημέρωση ολόκληρης της εξασφάλισης μάρκετινγκ ώστε να υιοθετηθεί στο «νέο κανονικό», τότε ας είναι.

Ωστόσο, τα μεγάλα δεδομένα δεν είναι κάτι καινούργιο. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη δεδομένα και πληροφορίες για να ενημερώσουν τις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ. Μόνο που η πανδημία έδειξε πόσο πολύτιμη μπορεί να είναι. η σημασία της εξόρυξης πληροφοριών μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο δεν μπορεί να τονιστεί αρκετά. Αυτό σίγουρα θα ενισχύσει κάθε επιχείρηση και θα εξυπηρετήσει το καλύτερο συμφέρον της στο μέλλον.

Το απροσδόκητο είναι ήδη εδώ. Για να ευδοκιμήσει μια επιχείρηση, πρέπει να παραμείνει σχετική. Αυτή η συνάφεια απαιτεί ευθυγράμμιση της επιχειρηματικής διαδικασίας με δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ που έχουν σημασία, όπως οι καμπάνιες άμεσης απάντησης. Αυτές είναι οι στρατηγικές που θα φέρουν στην επιχείρηση μια θετική απόδοση επένδυσης (ROI), ειδικά ότι οι δαπάνες μάρκετινγκ μειώνονται μέρα με τη μέρα.

Προχωρώντας προς τα εμπρός, οι επωνυμίες, οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί πρέπει να αγκαλιάσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ όχι απλώς ως έναν τρόπο θριάμβευσης επί της πανδημίας. Αντίθετα, θα πρέπει να αποτελεί θεμελιώδες μέρος της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ. Σε απροσδόκητες στιγμές όπως αυτή, θα οδηγήσει σε πρωτοφανή ανάπτυξη των επιχειρήσεων .

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.