5 αναφορές του Google Analytics σχετικά με το site σας

Πέντε βασικές αναφορές του Google Analytics για να κατανοήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας

Οι έμποροι σε αυτήν την ψηφιακή εποχή πιστεύουν ότι ο ιστότοπός τους είναι το χρυσωρυχείο των προοπτικών και των εσόδων τους. Κάθε υποψήφιος πελάτης που προσγειώνεται στον ιστότοπό σας έχει μια πρόθεση και το Google Analytics σάς βοηθά να μάθετε γι ‘αυτό.

Υπάρχουν μερικές άλλες δεξιότητες πιο κρίσιμες για οποιονδήποτε έμπορο σήμερα από μια εις βάθος κατανόηση του Google Analytics.

Το Google Analytics βοηθά τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την επιτυχία στον ιστότοπό τους και να μετρούν βασικές μετρήσεις που αποκαλύπτουν σημαντικές τάσεις πωλήσεων και κατευθύνουν τον τροχό των προσπαθειών μάρκετινγκ.

Οι επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιούν αναφορές και πίνακες εργαλείων για να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τα αποτελέσματα μάρκετινγκ και να διορθώσουν την πορεία τους όπου χρειάζεται.

Ωστόσο, το Google Analytics απορρίπτει πολλά δεδομένα στους χρήστες του με μικρή ικανότητα οπτικοποίησης. Οι πληροφορίες που δίνει μπορεί να είναι συντριπτικές για τους νέους εμπόρους.

 

Και έτσι, το εργαλείο είναι δύσκολο για κανέναν να το κατακτήσει. Ωστόσο, υπάρχουν πέντε αναφορές που μπορούν να τρέξουν όλες οι επιχειρήσεις, για να κερδίσουν πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα μάρκετινγκ και να μετρήσουν τις μετατροπές μέσω του ιστότοπού τους.

Αυτές οι αναφορές θα σας βοηθήσουν να μηδενίσετε τα κρίσιμα KPI για να μετρήσετε πόσο αποτελεσματικά λειτουργεί ο ιστότοπός σας για την επιχείρησή σας.

Ας εξερευνήσουμε αυτές τις πέντε βασικές αναφορές του Google Analytics.

1. Αναφορά κοινού

Η αρχική προτεραιότητα οποιουδήποτε έμπορου είναι να μάθει όσα περισσότερα μπορεί για το κοινό-στόχο του και οι αναφορές κοινού είναι ένας τρόπος για να γίνει αυτό. Αν θέλετε να κατανοήσετε τα δημογραφικά στοιχεία, την αγοραστική συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, αυτή είναι μια αναφορά που μπορεί να σας βοηθήσει.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο μάρκετινγκ μαθαίνοντας τι έχει σημασία για το κοινό τους και πώς αντιδρούν σε οποιαδήποτε μορφή μάρκετινγκ. Βελτιώστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ για το κοινό-στόχο σας ταξινομώντας τις με βάση παραμέτρους όπως τοποθεσία, δημογραφικά στοιχεία, ηλικία, ενδιαφέροντα κ.λπ.

Στη συνέχεια, οι επιχειρήσεις μπορούν να εκτελέσουν μοναδικές καμπάνιες μάρκετινγκ για κάθε ταξινομημένο κοινό. 

2. Αναφορά καναλιών κυκλοφορίας

Αξίζει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ποια κανάλια μάρκετινγκ κατευθύνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους. Οι άνθρωποι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας; Ακολουθούν τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας; Σε ανακαλύπτουν μέσα από τα social;

Αυτά είναι μερικά μέρη που λειτουργούν ως κανάλια για να κατευθύνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Για να μάθετε για τα πιο αποτελεσματικά για την επιχείρησή σας, χρησιμοποιήστε την Αναφορά απόκτησης επισκεψιμότητας (Απόκτηση > Όλη η επισκεψιμότητα > Κανάλια). Η αναφορά συνοδεύεται από οκτώ προεπιλεγμένα κανάλια, τα οποία σας βοηθούν να κατανοήσετε τη διαδρομή που ακολουθούν οι υποψήφιοί σας για να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Τα οκτώ προεπιλεγμένα κανάλια επισκεψιμότητας στο Google Analytics είναι οργανική αναζήτηση, άμεση αναζήτηση, πληρωμένη αναζήτηση, διαφήμιση προβολής, παραπομπή, κοινωνικά δίκτυα, email και άλλα. Αυτή η αναφορά βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μετρήσουν τα αποτελέσματα των διαφόρων καναλιών που χρησιμοποιούν για να προσελκύσουν επισκέπτες στον ιστότοπό τους.

Σε περίπτωση που μερικά κανάλια δεν φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σε εσάς, μπορείτε πάντα να αλλάξετε τη στρατηγική και την πορεία σας σωστά.

Για παράδειγμα, έχετε επενδύσει σε μια συγκεκριμένη καμπάνια μάρκετινγκ. Είναι πλέον σημαντικό για εσάς να φέρνει απόδοση επένδυσης (ROI) όσον αφορά την επισκεψιμότητα, την αφοσίωση και τις μετατροπές. Ο εύκολος τρόπος για να μετρήσετε την απόδοση επένδυσης οποιασδήποτε καμπάνιας μάρκετινγκ είναι να ελέγξετε τις σχετικές πληροφορίες στην αναφορά Καναλιού επισκεψιμότητας.

Εάν το κανάλι πληρωμένης αναζήτησης εμφανίζει υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, χαμηλή μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης και χαμηλό ποσοστό μετατροπών, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τομείς που αξίζει να βελτιώσετε στη σελίδα προορισμού σας.

Αυτή η αναφορά σάς βοηθά να ελέγξετε την απόδοση επένδυσης (ROI) σε διάφορες άλλες καμπάνιες μάρκετινγκ, ώστε να μπορείτε να κάνετε αλλαγές και αλλαγές όπου χρειάζεται.

 

 

3. Αναφορά όλων των σελίδων

Η αναφορά Όλες οι σελίδες (Συμπεριφορά > Περιεχόμενο ιστότοπου > Όλες οι σελίδες) σάς βοηθά να μετρήσετε ποιο περιεχόμενο λειτουργεί σαν γοητεία για την επιχείρησή σας.

Κάθε εβδομάδα, μπορείτε να βλέπετε το περιεχόμενό σας με την κορυφαία απόδοση μαζί με τα έσοδα που δημιουργεί κάθε σελίδα. Μέσω αυτής της αναφοράς, μπορείτε να αποκτήσετε μια διορατική κατανόηση του περιεχομένου στον ιστότοπό σας και να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να τροποποιήσετε οποιοδήποτε αναποτελεσματικό περιεχόμενο.

Τα δεδομένα εμφανίζονται για κάθε σελίδα ως προς τις βασικές μετρήσεις, όπως προβολές σελίδας, μοναδικές προβολές σελίδας (απαλοιφή των προβολών σελίδας), μέσος χρόνος που δαπανάται σε κάθε σελίδα, εισόδους (αριθμός φορών που εισήχθη ένας χρήστης μέσω αυτής της σελίδας), ποσοστό εγκατάλειψης (ποσοστό εισόδους όπου ο χρήστης δεν αλληλεπιδρούσε περαιτέρω με τον ιστότοπο), ποσοστό εξόδου (προβολές σελίδας που ήταν οι τελευταίες σε μια περίοδο σύνδεσης) και τιμή σελίδας.

Σελίδες με υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης και ποσοστά εξόδου μπορούν να εμφανιστούν ξεκάθαρα και να ελεγχθούν περαιτέρω για βελτιώσεις. Αυτή η αναφορά σάς επιτρέπει να βλέπετε με σαφήνεια ποιες σελίδες φέρνουν μετατροπές και ποιες αποτυγχάνουν.

Αν και αυτός ο όγκος πληροφοριών από μια μεμονωμένη αναφορά μπορεί να σας κατακλύσει, όπως όλες οι αναφορές, μπορείτε πάντα να προβάλετε αυτά τα δεδομένα σε ένα εύκολο στην κατανάλωση γράφημα πίτας ή ράβδων. Η αναφορά Όλες οι σελίδες μπορεί να λειτουργήσει ως οδηγός για τη στρατηγική περιεχομένου .

4. Αναφορά AdWords

Κάθε επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ χρειάζεται μια διαφήμιση AdWords. Η απόδοση αυτών των AdWords είναι σημαντική για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαφημίσεις. Η αναφορά AdWords συγκεντρώνει τα δεδομένα μετά το κλικ όπου οι χρήστες έχουν φτάσει στον ιστότοπό σας αφού έκαναν κλικ σε μια διαφήμιση AdWords.

Αυτή η αναφορά είναι το παράθυρό σας για να μάθετε για τον κύκλο Απόκτησης, Συμπεριφοράς και Μετατροπής των χρηστών σας. Αυτή η αναφορά θα σας επιτρέψει να μάθετε για τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες του AdWords και την αποτελεσματικότητα κάθε λέξης-κλειδιού για την οποία υποβάλετε προσφορά.

Η αναφορά AdWords θα σας επιτρέψει να ενεργήσετε γρήγορα και να βελτιώσετε το ποσοστό επιτυχίας των διαφημίσεών σας στο AdWords για να αυξήσετε τις μετατροπές και την επισκεψιμότητα μέσω του ιστότοπού σας.

Οι Αναφορές Google Analytics είναι οι καλύτεροι φίλοι ενός εμπόρου. Έρχονται με μια πληθώρα πληροφοριών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες μάρκετινγκ για να βελτιώσουν την ποιότητα και τη μετατροπή των προσπαθειών τους μάρκετινγκ.

5. Βελτίωση του μάρκετινγκ περιεχομένου με χρήση δεδομένων κοινού και συμπεριφοράς

Εάν ο στόχος σας είναι να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας στους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, τότε θα πρέπει να είναι αρκετά προφανές ότι η δυνατότητα κοινού του Google Analytics είναι εκεί που πρέπει να πάτε πρώτα.

Ωστόσο, είναι πιο δύσκολο να γνωρίζετε ποια δεδομένα είναι πιο σημαντικά και πώς να αντιδράσετε σε αυτό που έχετε μπροστά σας.

Μην παραμελείτε την Επισκόπηση κοινού

Η επισκόπηση του κοινού σας θα πρέπει να είναι πάντα το πρώτο λιμάνι κλήσης σας. Ξέρω τόσους πολλούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ που, ενώ είναι τεχνικά ικανοί, αποφασίζουν ότι θέλουν πρώτα εξαιρετικά συγκεκριμένα δεδομένα και επομένως αγνοούν τη μεγαλύτερη εικόνα του ιστότοπού τους.

Γνωρίζοντας πόσες προβολές σελίδας, σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης και διάρκεια περιόδου σύνδεσης ανά επισκέπτη με μια ματιά, θα βελτιώσει την ιδιαιτερότητα της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Αν, για παράδειγμα, δείτε ότι η διάρκεια της συνεδρίας σας είναι, κατά μέσο όρο, αρκετά χαμηλή, μπορείτε να τροποποιήσετε ανάλογα το περιεχόμενο του ιστολογίου σας, προκειμένου να δελεάσετε τους ανθρώπους να παραμείνουν περισσότερο. Μερικοί εύκολοι τρόποι για να το κάνετε αυτό είναι να αρχίσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο ιστολογίου μεγάλης διάρκειας στον ιστότοπό σας, το οποίο έχει πρακτικές, ειδικές συμβουλές για τον κλάδο.

Αν και αυτό μπορεί να μην έχει ως αποτέλεσμα άμεσες πωλήσεις, θα αυξήσει τον χρόνο παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας και θα δώσει ώθηση στην επωνυμία σας όσον αφορά την αξιοπιστία στη θέση σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε “ανοιχτούς βρόχους” στο περιεχόμενό σας. Εδώ, μπορείτε να πείτε κάτι σαν “Αργότερα σε αυτόν τον οδηγό, θα σας δείξουμε ακριβώς πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας”.

Αυτό που κάνατε εδώ είναι να εισαγάγετε μια ιδέα που θα ενθουσιάσει τον αναγνώστη σας και να δημιουργήσετε προσδοκία για περιεχόμενο που θα αποκαλυφθεί αργότερα στο άρθρο σας.

Τέτοιες τεχνικές είναι εξαιρετικοί τρόποι για να βελτιώσετε άμεσα τη συνολική ποιότητα του ιστότοπού σας, κάτι που θα επηρεάσει έμμεσα το είδος των επισκεπτών και της επισκεψιμότητας που λαμβάνετε.

Χρήση δημογραφικών στοιχείων για τη διαμόρφωση της φωνής του ιστότοπού σας

Στο Google Analytics, τα δημογραφικά στοιχεία χωρίζονται σε μεγάλο βαθμό μεταξύ ηλικίας και φύλου. Θα εκπλαγείτε από το πώς η γνώση αυτών των δύο απλών παραγόντων μπορεί να διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε την κατασκευή του ιστότοπού σας.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.