Κορυφαίοι 5 λόγοι για τους οποίους το email marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας
Το Email Marketing είναι ένα από τα πολλά κανάλια μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αντιπροσωπεύει περισσότερο από 25% μετατροπές για πολλές εταιρείες.
Όταν διευθύνετε μια επιχείρηση, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους επικοινωνίας με πελάτες, καθώς και για να φέρετε περισσότερα.
Περίπου 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν email. Εκτιμάται ότι οι αριθμοί θα αυξηθούν κατά 2-3% τα επόμενα χρόνια. Με την ακμάζουσα επιτυχία των καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις αναπτυσσόμενες τεχνολογίες, σχεδόν όλοι τα τελευταία χρόνια πίστευαν ότι το email θα ήταν πιθανώς άσχετο.
Ωστόσο, τα email δεν είναι νεκρά!
Στην πραγματικότητα, οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι ο κόσμος στέλνει 196 δισεκατομμύρια email κάθε μέρα. Περίπου το 60% αυτών των email είναι επαγγελματικά email. Επιπλέον, περίπου το 99% των καταναλωτών ελέγχουν τα email τους καθημερινά. Έτσι, εκτός εάν τα email σας φτάνουν στο κουτί ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, έχετε πολύ καλές πιθανότητες να βρείτε νέους πελάτες μέσω του μάρκετινγκ μέσω email .
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι συχνά ένας εξαιρετικά προσωπικός τρόπος για να συναντήσετε πιθανούς πελάτες. Τα μηνύματα των φίλων και της οικογένειάς σας βρίσκονται δίπλα στις ειδοποιήσεις email της εταιρείας σας. Αυτός είναι ο λόγος που αποδίδει καλά όταν το email marketing είναι προσαρμοσμένο.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να προσαρμόζονται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε επαφή είναι σημαντική για αυτούς. Θα καλυφθούν πράγματα όπως επιχειρηματικές βελτιώσεις, ιστορίες επιτυχίας, σχόλια από τον πελάτη – αυτή η λίστα είναι σχεδόν άπειρη. Με δισεκατομμύρια χρήστες να το χρησιμοποιούν καθημερινά, τα email δεν πηγαίνουν πουθενά για λίγο.
1. Οι πελάτες σας αγαπούν τα email
Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το email marketing θα πρέπει να χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις είναι ότι αρέσει στους καταναλωτές το email. Με τις ελάχιστες διαφημιστικές δαπάνες των μικρών εταιρειών, δεν έχουν την πολυτέλεια να επενδύσουν περιττές προσπάθειες σε στρατηγικές μάρκετινγκ.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τις μικρές εταιρείες να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές, αλλά οι έμποροι συχνά δεν μπορούν να επωφεληθούν από την οργανική επιρροή που θέλουν. Ωστόσο, η κοινωνική δικτύωση δεν είναι η μόνη λύση. Το email προσφέρει ένα μέσο για επιχειρηματίες και δυνητικούς πελάτες και υποψήφιους πελάτες.
Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να συνδεθούν με την εταιρεία μέσω email. Επίσης, είναι πιθανό για αυτήν την αιτία. Οι άνθρωποι εγγράφηκαν στη λίστα email σας και ήλπιζαν να ακούσουν νέα σας. Επομένως, εναπόκειται στην επιχείρηση να παρέχει αυτές τις πληροφορίες σε υγιή βάση. Οι πελάτες σας θέλουν να ακούσουν κάτι για τα προϊόντα και τη διαφήμιση ή τις εκπτώσεις.
2. Email Marketing > Social Media Marketing
Μην μας παρεξηγείτε με αυτό! Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απίστευτα κρίσιμα για κάθε διαφημιστικό σχέδιο. Η κοινωνική δικτύωση είναι ένα εξαιρετικό κανάλι αλληλεπίδρασης και κοινής χρήσης με τους ακόλουθούς σας. Θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου.
Το γεγονός που πρέπει να σημειωθεί είναι: η επιτυχία του καναλιού μάρκετινγκ εξαρτάται επίσης από τον κλάδο της εταιρείας. Αν είστε ένα τοπικό κατάστημα που πουλάτε παπούτσια σε εφήβους, σίγουρα τα social media είναι η καλύτερη ευκαιρία. Ωστόσο, στους περισσότερους άλλους κλάδους – Κατά τη μετατροπή των ατόμων σε πελάτες, το μάρκετινγκ μέσω email είναι η πιο γρήγορη διαδρομή.
3. Η συλλογή σχολίων είναι εύκολη
Πότε ήταν η τελευταία φορά που μπήκατε κρυφά στο προφίλ του πελάτη σας στο Facebook αναζητώντας σχόλια ή έρευνα;
Η παρακολούθηση της εμπειρίας των πελατών είναι πολύ σημαντική για κάθε επιχείρηση. Αυτού του είδους οι πληροφορίες σάς βοηθούν να βελτιώσετε τη διαδικασία της επιχείρησής σας που μπορεί σε αντάλλαγμα να σας προσφέρει δεσμεύσεις, αλληλεπιδράσεις και, τέλος, την πώληση.
Το email marketing είναι ο πιο εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε έρευνες ικανοποίησης πελατών και εάν η πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι αρκετά προχωρημένη, αυτές οι εργασίες μπορούν ακόμη και να γίνουν αυτόματα.
4. Βοηθά στο SEO και τη δημιουργία επισκεψιμότητας
Πώς το διανέμετε στο κοινό καθώς δημιουργείτε φανταστικό περιεχόμενο; Το πιο πιθανό είναι να τους στείλετε ένα email. Θα στείλετε επισκεψιμότητα στον ιστό σας με στρατηγικές μάρκετινγκ email και θα ενισχύσετε το SEO σας. Επιπλέον, με την επωνυμία και το ιστολόγιό σας, μπορείτε να συγκεντρώνετε το κοινό σας.
Για αρχή, αρκετοί από εσάς μπορεί να έχετε πρόσβαση σε αυτήν τη σελίδα μέσω ενός email μάρκετινγκ από μια επιχείρηση στην οποία έχετε εγγραφεί. Αυτό συμβαίνει επειδή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας τέλειος τρόπος για να προσφέρουμε την προσοχή του κοινού μας και υποβάλλοντας το περιεχόμενό μας στα email μας και δημιουργώντας επισκεψιμότητα, το κάνουμε αυτό.
Όταν δημιουργείτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συνδέεται με το περιεχόμενό σας, λάβετε υπόψη ότι πρέπει να συμπεριληφθεί μια παρότρυνση για δράση (CTA) και να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να κάνουν κλικ στον ιστό σας.
5. Η καμπάνια σας είναι μετρήσιμη
Στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν υπάρχουν εικασίες. Θα παρακολουθήσετε ποιος άνοιξε τα εισερχόμενά σας, έγινε κλικ στους συνδέσμους, ακόμη και πόσα άτομα διαγράφηκαν όταν χρησιμοποιείτε κάποια προηγμένη πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορείτε να αποκτήσετε γρήγορα μια εικόνα των αποτελεσμάτων των προωθήσεων μέσω email, να κάνετε αλλαγές και να αυξήσετε την κερδοφορία σας. Όταν παρακολουθείτε και αξιολογείτε την καμπάνια μάρκετινγκ Διαδικτύου στο σύνολό της, οι μετρήσεις μάρκετινγκ μέσω email είναι κρίσιμο να σημειωθούν.
Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση GOOGLE ADS
ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων
5 λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εστιάσετε στο mobile marketing το 2022
Κορυφαίοι 5 λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εστιάσετε στo mobile marketing το 2022 Το mobile marketing έχει γίνει ένας νέος κανόνας στην
5 Συμβουλές για να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό λογότυπο για το eCommerce Site σας
5 Συμβουλές για να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό λογότυπο για το eCommerce Site σας Δεν υπάρχει «ένας και μοναδικός» σχεδιασμός λογότυπου και έχετε την ελευθερία
4 Μαθήματα Digital Marketing που μας δίδαξε η πανδημία
4 Μαθήματα Digital Marketing που μας δίδαξε η πανδημία Digital Marketing & Covid Ένα κλισέ. Περιμένεις το χειρότερο, και όμως όταν φτάσει, τίποτα δεν
5 λόγοι για τους οποίους το email marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας
Κορυφαίοι 5 λόγοι για τους οποίους το email marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας Το Email Marketing είναι ένα από τα πολλά κανάλια
4 Συμβουλές για την επιτυχή χρήση του Affiliate Marketing
4 Συμβουλές για την επιτυχή χρήση του Affiliate Marketing Ως μικρή επιχείρηση, μπορεί να πιστεύετε ότι έχετε περιορισμένους πόρους για να προωθήσετε τα προϊόντα
4 τρόποι για να προστατέψετε την επιχείρησή σας από Cyber Threats
4 αξιόπιστοι τρόποι για να προστατέψετε την επιχείρησή σας από Cyber Threats Σχεδόν κάθε εταιρεία στον κόσμο σήμερα βασίζεται στον Ιστό με τον ένα
5 στρατηγικές Digital Marketing που λειτουργούν για την επιχείρησή σας
5 στρατηγικές Digital Marketing που λειτουργούν πραγματικά για την επιχείρησή σας Η δημιουργία και η εφαρμογή μιας στρατηγικής Digital Marketing που πραγματικά λειτουργεί μπορεί να
5 στρατηγικές για να βελτιώσετε το Backlink χαρτοφυλάκιό σας
5 αποτελεσματικές στρατηγικές για να βελτιώσετε το Backlink χαρτοφυλάκιό σας Όταν κερδίζετε ένα backlink σε έναν ιστότοπο, ουσιαστικά λαμβάνετε μέρος από το “χυμό SEO”
5 ιδέες για διαφορετικούς τύπους SEO περιεχομένου
5 ιδέες για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου SEO Όταν ακούτε ανθρώπους να συζητούν για περιεχόμενο SEO σε εξέλιξη, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μιλάνε για ιστολόγια. Στην