5 Συμβουλές συνεργασίας με εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ

5 αποτελεσματικές συμβουλές για το πώς να συνεργαστείτε με μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ

Τα γραφεία ψηφιακού μάρκετινγκ διαθέτουν ένα μοναδικό σύνολο δεξιοτήτων και δείτε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές.

Πείτε ό,τι θέλετε για την πρόοδο της τεχνολογίας διαφημίσεων, την εξέλιξη των διαδικτυακών ιδιοκτησιών και την άνοδο των καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υποστηρίζονται από την επωνυμία, ένα είναι σίγουρο – Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι εδώ για να μείνει.

Την τελευταία δεκαετία περίπου, τα γραφεία ψηφιακού μάρκετινγκ (όπως εμείς) έκαναν φίλους και έδειξαν τι μπορούμε να κάνουμε. Πολλοί από εσάς έχετε ήδη καταλάβει, είναι δύσκολο να κατηγοριοποιήσετε τα γραφεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Αποτελούν μέρος της παλιάς σχολικής διαφημιστικής εταιρείας, κατάστημα προγραμματιστών και εταιρεία σχεδιασμού γεμάτη με σπασίκλες τεχνολογίας που λατρεύουν να λύνουν προβλήματα μάρκετινγκ με ψηφιακές λύσεις.

Το να έχετε πραγματικά καλή δουλειά από μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι πολύ διαφορετικό από το να έχετε πραγματικά καλή δουλειά από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Αλλά για να πετύχετε εξαιρετική δουλειά από μια ψηφιακή εταιρεία ειδικά, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη.

1. Ελάτε προετοιμασμένοι

Οι πελάτες με καθιερωμένες επωνυμίες καταφέρνουν πάντα να αξιοποιούν στο έπακρο τις ψηφιακές εταιρείες, επειδή δεν χρειάζεται να ξοδεύουν χρόνο και προσπάθεια για να καθορίσουν τον σκοπό της επωνυμίας στον ψηφιακό χώρο.

Σκεφτείτε πώς η επωνυμία σας μεταφράζεται από διαφημιστικές πινακίδες και τηλεοπτικά σποτ σε tweet 140 χαρακτήρων, αποκριτικές εμπειρίες ιστού, σχόλια Instagram, πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και πολλά άλλα. Και αν δεν έχετε μια καλά καθορισμένη ψηφιακή επωνυμία, αφιερώστε χρόνο στη δουλειά μέσω αυτού με την εταιρεία σας πριν αναθέσετε έργα. Στο τέλος, η δουλειά θα είναι πολύ πιο δυνατή.

2. Αγκαλιάστε τον Πειραματισμό

 

Η τεχνολογία αλλάζει τόσο γρήγορα, ειδικά στο ψηφιακό μάρκετινγκ (θυμάστε το Shockwave;) Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την ψηφιακή σας εταιρεία, έχετε ανοιχτό μυαλό σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους. 

Είτε πρόκειται για νέους τρόπους ενσωμάτωσης βίντεο είτε για προσθήκη ενός νέου επιπέδου παιχνιδιού σε μια υπάρχουσα ιδιοκτησία, οι ψηφιακές εταιρείες λατρεύουν να είναι πρωτοπόροι.

Aγκαλιάστε τον πειραματισμό. Λίγη ελευθερία να δοκιμάσεις νέα πράγματα, πάει πολύ μακριά.

3. Dig Into The Data

Με τις ψηφιακές ιδιότητες, τα πάντα μπορούν να παρακολουθηθούν. Μπορείτε να μάθετε πότε φτάνουν οι άνθρωποι στον ιστότοπό σας, από πού προέρχονται, ακόμη και τι λένε οι άνθρωποι για την επωνυμία σας στα κανάλια κοινωνικών μέσων. Μπορείτε επίσης να λάβετε μετρήσεις σχετικά με το ποιοι είναι και σε τι πιστεύουν (σε κάποιο βαθμό).

Όλα αυτά τα ανιχνεύσιμα δεδομένα μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμα στο πλαίσιο της βελτίωσης των αποτελεσμάτων των ψηφιακών έργων, επομένως επωφεληθείτε από αυτά.

4. Να περιμένετε περισσότερα από διαφημίσεις

Γεγονός: ένας μηχανικός λογισμικού ικανός να αναπτύξει σύνθετα συστήματα υποστήριξης δεν εργάζεται σε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ για να φτιάχνει πανό ιστού όλη την ημέρα. Τίποτα κακό με τα πανό. Αλλά φανταστείτε τι θα μπορούσε να κάνει και να χτίζει το ψηφιακό σας γραφείο;

Σκεφτείτε κάθε κλικ, αλληλεπίδραση και στάση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη σας στον ιστότοπο ή το κατάστημά σας και πώς η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να υπερβεί το αίτημα και να λύσει προβλήματα με τεχνικές ΚΑΙ δημιουργικές λύσεις στην πορεία. Επομένως, την επόμενη φορά που θα ενημερώσετε την ψηφιακή σας εταιρεία, περιμένετε να επιστρέψουν με περισσότερες από μια σειρά διαφημίσεων.

5. Ενθαρρύνετε τη Συνεργασία

Όταν πρόκειται για μεγάλα έργα πελατών, μπορούμε πιθανώς να συμφωνήσουμε όλοι ότι η συνεργασία είναι καλύτερη, αλλά αυτό που μπορεί να εκπλήσσει είναι ότι αυτή η συνεργασία πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν νωρίτερα. Είναι επώδυνο να πείτε σε έναν πελάτη ότι η ιδέα της εφαρμογής που παρουσίασε μια άλλη εταιρεία δεν θα λειτουργήσει ή ότι δεν είναι στρατηγική.

Καταστάσεις όπως αυτή μπορούν όλες να αποφευχθούν εάν όλοι οι φορείς συγκεντρωθούν στην αρχή. Αδέξιος? Ναί. Αλλά αξίζει τον κόπο όταν συμβαίνει το μαγικό. Επίσης, όταν πρόκειται για έργα μεταξύ πρακτορείων, όλα γίνονται δύσκολα όταν τα πρακτορεία αρχίζουν να εργάζονται σε σιλό.

Ως πελάτης, ενθαρρύνετε την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ να συνεργαστεί με την εταιρεία πολυμέσων, τη διαφημιστική σας εταιρεία, την εταιρεία δημοσίων σχέσεων, κ.λπ. Η ανταλλαγή γνώσεων και μαθημάτων από προηγούμενα έργα, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που φέρνει κάθε εταιρεία μπορεί να οδηγήσει σε απίστευτη δουλειά.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.