5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τo Digital Marketing της Adidas

5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη στρατηγική Digital Marketing της Adidas

Τα τελευταία χρόνια ήταν επιτυχημένα και κερδοφόρα για τη γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas μέσω του Digital Marketing. Η μάρκα έχει προσθέσει 5,8 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2015, αυξάνοντας με μέσο ρυθμό 17,6%, ενώ τα υποδήματα Nike έχουν προσθέσει μόλις 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια με μέσο ρυθμό 6,8%.

Η απλή στρατηγική Digital Marketing της Adidas είναι η δύναμη πίσω από αυτήν την επιτυχία.

Με αυτήν την καλά εφαρμοσμένη στρατηγική, η εταιρεία θέλει να ανατρέψει τον κύριο ανταγωνιστή της Nike από το στέμμα. Το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου της επωνυμίας είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι εσόδων και όλες οι διαδικασίες παραγωγής όσο το δυνατόν πιο ψηφιοποιημένες. Η αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών με τον ψηφιακό μετασχηματισμό αλλάζει επίσης τον τρόπο λειτουργίας της Adidas. Η τεχνολογία βοηθά την εταιρεία να οικοδομήσει πιο άμεσες σχέσεις με τους πελάτες της.

Εδώ είναι τα 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη στρατηγική Digital Marketing της Adidas:

1. Ψηφιακή και τεχνολογία

Η πενταετής στρατηγική της Adidas που εκδόθηκε το 2015 έχει το όνομα «Δημιουργώντας το Νέο». Περιγράφοντας τον εαυτό της ως μια ψηφιακή εταιρεία, η Adidas θέλει να είναι η καλύτερη μάρκα αθλητικών ενδυμάτων στον κόσμο. Για να το επιτύχουν αυτό, χρησιμοποιούν την επακόλουθη ψηφιοποίηση ως βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ. Για το «Καλύτερο» σημαίνει σχεδιασμός, κατασκευή και πώληση των καλύτερων αθλητικών ειδών στον κόσμο. Η εταιρεία ξοδεύει το 90% του προϋπολογισμού μάρκετινγκ σε ψηφιακές καμπάνιες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. Ταχύτητα

Η παραγωγή υψηλής ταχύτητας είναι ένα από τα βασικά μέρη της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ της Adidas. Ψηφιοποίησαν τη διαδικασία παραγωγής με τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης και ρομποτικής στο Speedfactory στο Ansbach. Τα παπούτσια Futurecraft 4D που είναι φτιαγμένα με φως και οξυγόνο είναι ένα επιτυχημένο παράδειγμα της προηγμένης τεχνολογίας της μάρκας.

Ο σκοπός της διαδικασίας κατασκευής είναι να προσφέρει τα πιο καινοτόμα και εξατομικευμένα παπούτσια τρεξίματος για κάθε αθλητή. Η μάρκα αθλητικών ειδών προσπαθεί πάντα να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση. Tα επιθυμητά προϊόντα είναι πάντα έτοιμα για τους πελάτες όπου και όποτε θέλουν να τα αγοράσουν.

3. Σχέση με τους καταναλωτές

Προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους και να δημιουργήσουν premium, συνδεδεμένες και εξατομικευμένες εμπειρίες. Με άλλα λόγια, δημιουργούν ενθουσιασμό και ενθουσιασμό για τον αθλητισμό σε προσωπικό επίπεδο. Mέσω των κινητών, social media μπορούν να αλληλεπιδράσουν οι καταναλωτές για να παρέχουν μια συνεπή εμπειρία. H  Adidas προσπαθεί να βρίσκεται παντού όπου βρίσκονται οι καταναλωτές της. Yπόσχεται να προσφέρει πολυκάναλες, ενοποιημένες αλλά και μοναδικές εμπειρίες.

Η Engine Digital συνεργάστηκε με την Adidas Digital Future Team για να καλύψει τις ανάγκες του άλλου κοινού του Run Genie: του συνεργάτη πωλήσεων της Adidas. Είχαν την αποστολή να καθορίσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη που επιτρέπει στην ομάδα πωλήσεων να καθοδηγήσει την απόφαση αγοράς μέσω της οπτικοποίησης δεδομένων και του συνδεδεμένου υλικού.

4. Καινοτομίες και συνεργασίες ανοιχτού κώδικα

Η Adidas ανοίγει τις πόρτες της και καλεί όλους τους αθλητές, καταναλωτές και συνεργάτες, να μάθουν, να δημιουργήσουν, να μοιραστούν και να διαμορφώσουν τον μελλοντικό αθλητισμό και την αθλητική κουλτούρα. Προσπαθούν να φέρουν δροσερά προϊόντα στην αγορά. Η συνεργασία Parley For the Ocean αποτελεί μέρος αυτής της πρωτοβουλίας που περιλαμβάνει την παραγωγή 3 νέων μοντέλων UltraBoost από πλαστικά απόβλητα από τη θάλασσα.

Eπίσης υπάρχουν συνεργασίες με παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιριστές, αθλητές και τραγουδιστές. 

5. Χαρτοφυλάκιο

Η εταιρεία επανεξετάζει συνεχώς το χαρτοφυλάκιό της και επικεντρώνεται στη βασική μάρκα Adidas και Reebok. Έτσι η επωνυμία κάνει πιο ακριβή στόχευση και μειώνει την πολυπλοκότητα. Τα υποδήματα και τα είδη ένδυσης με τα ονόματα Adidas Neo και Originals συνεχίζουν να αυξάνονται. Η Adidas έχει επανατοποθετήσει το Reebok για μεγαλύτερη κερδοφορία κατά τη διάρκεια του 2018. Με τη Reebok, συνεργάζονται γυναίκες όπως η Victoria Beckham, Ariana Grande και η Gigi Hadid.

Προσπαθεί να είναι η καλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο και δεν έχουν καμία πρόθεση να εγκαταλείψουν το παιχνίδι. Χρησιμοποιώντας ψηφιακή τεχνολογία, σωστή στόχευση, γρήγορες διαδικασίες παραγωγής, καινοτομία και συνεργασίες, πλησιάζει να πιάσει το νούμερο ένα στον κόσμο. Υποθέτω ότι θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τον διαγωνισμό αυτών των δύο γιγάντων αθλητικών ειδών για πολλά χρόνια.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.