4 λόγοι για τους οποίους κάθε επιχείρηση που βασίζεται σε προϊόντα πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα – Online πωληση

Αυτό το έτος έχει πραγματικά εδραιώσει την ανάγκη για επιλογές ηλεκτρονικού εμπορίου για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν τις πόρτες τους στους πελάτες όταν το COVID-19 χτύπησε για πρώτη φορά και πολύ λίγες ήταν έτοιμες να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο. Πολλές επιχειρήσεις κατάφεραν να στραφούν στο ιντερνετ, αλλά πολλές άλλες αναγκάστηκαν να κλείσουν τις πόρτες τους λειτουργώντας σε τόσο σφιχτά περιθώρια.

Ο COVID-19 έχει διδάξει στον κόσμο την αξία να μπορείς να παίρνεις ό, τι χρειάζεσαι από την άνεση του σπιτιού σου. Μέσα σε λίγους μήνες, είδαμε να πωλούνται αυτοκίνητα στο διαδίκτυο, τα σπίτια να έχουν προεπισκόπηση μέσω εικονικών περιηγήσεων και η παράδοση χωρίς επαφή να γίνεται το χρυσό πρότυπο. Καθώς αρχίζουμε να βλέπουμε να ανοίγουν ξανά οι οικονομίες, πολλές από αυτές τις αλλαγές συνεχίζουν.

Τώρα που η επιχείρησή σας έχει ξεπεράσει το lockdown, είναι μια πολύ καλή στιγμή να αρχίσετε να σκέφτεστε για τη μελλοντική προστασία της επιχείρησής σας. Εάν έρθει το τρίτο κύμα, θα είστε ευτυχείς που είστε έτοιμοι να πουλήσετε τα προϊόντα σας και να συνεχίσετε την επιχείρησή σας παρά τους αυστηρούς περιορισμούς κοινωνικής απόστασης.

Σε περίπτωση που δεν είστε πεπεισμένοι, έχουμε 4 λόγους που κάθε επιχείρηση που βασίζεται σε προϊόντα θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο πώλησης στο διαδίκτυο, με πανδημία ή χωρίς:

1. Εξαιρετική απόδοση επένδυσης

 

Η δημιουργία ενός νέου ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια επένδυση – μια ενέργεια που πολλές επιχειρήσεις διστάζουν να κάνουν. Αλλά όταν κοιτάζετε την απόδοση επένδυσης, είναι απολύτως απαραίτητο!

Σε σύγκριση με το κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας ενός φυσικού καταστήματος , ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σημαντικά πιο προσιτός. Το μεγαλύτερο κόστος θα είναι φυσικά η αρχική κατασκευή, αλλά μόλις ολοκληρωθεί, πολλές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν χαμηλές μηνιαίες χρεώσεις και μπορούν εύκολα να ενημερωθούν και να διατηρηθούν εσωτερικά από το υπάρχον προσωπικό με λίγη εκπαίδευση. Από εκεί, αν ο προϋπολογισμός το επιτρέπει, μπορείτε να προσθέσετε έναν προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης ή διαφημίσεων Google. Για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, οι ανάγκες σε προσωπικό είναι σημαντικά χαμηλότερες με έμφαση στην εκπλήρωση παραγγελιών και εξυπηρέτηση πελατών.

Με ένα φυσικό κατάστημα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πληρώνουν μηνιαίο μίσθωμα, έχουν μεγαλύτερες ανάγκες προσωπικού και βασίζονται σε πελάτες που εισέρχονται για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Το μάρκετινγκ μπορεί να γίνει διαδικτυακά, αλλά η τελική ενέργεια εξακολουθεί να ζητά από κάποιον να μπει και να επισκεφτεί το κατάστημά σας για να ολοκληρώσει μια αγορά. Μπορείτε να εξαλείψετε εντελώς αυτό το βήμα με το μάρκετινγκ με το προϊόν έτοιμο να προστεθεί σε ένα εικονικό καλάθι αγορών εκείνη τη στιγμή.

2. Το κατάστημά σας είναι πάντα ανοιχτό

Το καλύτερο μέρος για τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ο αυτοματισμός. Οι πελάτες μπορούν να ψωνίσουν ελεύθερα, να προσθέσουν αντικείμενα στο καλάθι τους και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους όλες τις ώρες της ημέρας, οποιαδήποτε μέρα της εβδομάδας. Οι πελάτες δεν χρειάζεται να περιμένουν να είναι διαθέσιμο προσωπικό ή να ανοίξει ένα κατάστημα. Απλώς ψωνίζουν μόνοι τους, γνωρίζοντας ότι όταν ολοκληρώσουν μια αγορά, μπορούν να αναμένουν ότι θα φτάσει εντός του καθορισμένου χρόνου αποστολής.

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, αυτό παρέχει μεγάλη ελευθερία και ευελιξία, γνωρίζοντας ότι η επιχείρησή σας είναι ανοιχτή ακόμη και όταν δεν είστε εκεί. Το προσωπικό σας πρέπει να στραφεί στην εστίαση στην εκπλήρωση των παραγγελιών και την ανταπόκριση στις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών, αντί να ανοίξετε και να διατηρήσετε ένα κατάστημα, να διαχειριστείτε μετρητά και να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες.

3. Γνωρίστε καλύτερα τους πελάτες σας

Με έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ένα τεράστιο όγκο πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας, τον ιστότοπό σας, τι ψάχνουν οι άνθρωποι πού προέρχονται από το Διαδίκτυο, όλα αυτά παρακολουθούνται αυτόματα και είναι διαθέσιμα σε εσάς ανά πάσα στιγμή. Εξαιρετικά πολύτιμες μετρήσεις όπως τα πιο δημοφιλή στοιχεία, οι πιο ενεργές ημέρες και ώρες για ολοκληρωμένες συναλλαγές, τάσεις εγκατάλειψης καροτσιών αγορών, στάσιμα αντικείμενα και σελίδες που δεν έχουν αποτελέσματα. Αναμφισβήτητα, οι πιο σημαντικές πληροφορίες στις οποίες μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση είναι οι λεπτομερείς δημογραφικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, ώστε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ στο να προσεγγίσετε τον τύπο ατόμων που είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τις αγορές τους και να συνεχίσουν να επιστρέφουν.

Σε ένα φυσικό κατάστημα δεν έχετε κανέναν τρόπο να γνωρίζετε γιατί κάποιος φεύγει χωρίς να αγοράσει, ποια ήταν η τελευταία του κίνηση πριν φύγει ή αν είχε ψωνίσει μαζί σας πριν. Φυσικά, υπάρχουν τρόποι παρακολούθησης ορισμένων από αυτά τα αντικείμενα, αλλά και πάλι, βασίζεται στην παρατήρηση του προσωπικού ή στη συλλογή αυτών των πληροφοριών κατά τη στιγμή της αγοράς – κάτι που σας δίνει μόνο ένα μικρό παράθυρο στην αγοραστική εμπειρία του πελάτη σας.

4. Αυξήστε την επέκταση προσέγγισης χρηστών

Ένα φυσικό κατάστημα βασίζεται στην τοπική κίνηση για να ολοκληρώσει τις πωλήσεις. Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν για το κατάστημα, το μπροστινό μέρος του καταστήματος πρέπει να προσελκύει τους πελάτες και οι προσπάθειες μάρκετινγκ είναι παραδοσιακά πολύ τοπικές, συνήθως γίνονται σε έντυπα ή ραδιόφωνα. Το πρόβλημα με το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι ότι οι επιχειρήσεις ρίχνουν ένα ευρύ δίχτυ σε ποικίλο πληθυσμό, πολλοί από τους οποίους δεν είναι οι ιδανικοί πελάτες τους. Δεν υπάρχει τρόπος παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας μιας έντυπης ή ραδιοφωνικής διαφήμισης, πέρα από τη μέτρηση του αριθμού των ατόμων που πιθανότατα έφτασε.

Πέρα από το μάρκετινγκ, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αυξάνει την προσέγγισή σας σε πολύ μεγαλύτερο κοινό που δεν βασίζεται στις τοπικές συνήθειες αγορών. Η προσέγγισή σας επεκτείνεται περιφερειακά, επαρχιακά, εθνικά και ακόμη και παγκοσμίως. Γιατί να συμβιβαστείτε για να φτάσετε σε μια μικρή φέτα πίτας, όταν μπορείτε να φτάσετε ολόκληρο;

Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από τώρα για να στρέψετε την επιχείρησή σας στην πώληση στο διαδίκτυο. Ακόμα κι αν τα μέτρα κοινωνικής απόστασης τελειώνουν, υπάρχουν τόσα πολλά άλλα οφέλη για να επωφεληθείτε από τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Για να μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να κάνει αυτό το επόμενο βήμα, επικοινωνήστε σήμερα.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »
Shopping Basket