5 τρόποι για να βελτιώσετε την Remarketing Campaign σας

5 από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε την Remarketing Campaign

Remarketing Campaigns… Τότε είναι που οι ιστότοποι σας καταδιώκουν με τις διαφημίσεις τους, σωστά…;

Το Remarketing είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για διασύνδεση με άτομα που αλληλεπιδρούσαν προηγουμένως με την επιχείρησή τους ψηφιακά, για παράδειγμα της επίσκεψης σε ιστότοπους, παρουσίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογών για κινητά ή ψηφιακών διαφημίσεων. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, δεν πρέπει να αισθάνεται σαν καταδίωξη. Στην πραγματικότητα, είναι ένας από τους πιο ισχυρούς και οικονομικά αποδοτικούς τρόπους για εκ νέου δέσμευση και σύνδεση με τους πελάτες.

Εάν είστε εντελώς νέοι στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, εδώ είναι ένα εξαιρετικό άρθρο που καλύπτει τις βασικές αρχές του επαναληπτικού μάρκετινγκ και πώς μπορείτε να ξεκινήσετε σήμερα . Αυτό το άρθρο απευθύνεται στους έμπειρους επαγγελματίες που αναζητούν τρόπους βελτιστοποίησης των καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ για καλύτερα αποτελέσματα.

1.Ελέγξτε ξανά τα βασικά σας

Εάν βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τα παρακάτω, θα αποφέρει οφέλη καθώς αρχίζετε να εστιάζετε στα λεπτότερα σημεία των καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ.

  1. Στρατηγική και στόχος καμπάνιας – Ορίζεται ο στόχος της καμπάνιας σας σύμφωνα με τη στρατηγική επαναληπτικού μάρκετινγκ; Εάν στοχεύετε σε μετατροπές με την καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ, βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια σας βελτιστοποιείται για αυτές.
  2. Παρακολούθηση – Είστε σίγουροι για τις δυνατότητες παρακολούθησης του ιστότοπού σας και των μετατροπών; Προτού αρχίσετε τη φαντασία, βεβαιωθείτε ότι η ρύθμιση είναι σταθερή και καθαρίστε κάθε ανεπιθύμητο λογισμικό παρακολούθησης.
  3. Λίστες κοινού – Είναι ενημερωμένες και σωστά τμηματοποιημένες;

2.Διαχειριστείτε τις παραλλαγές και τη συχνότητα των διαφημίσεών σας, ώστε να μην προκαλείτε κόπωση στις διαφημίσεις!

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ έχει να κάνει με το να παραμένεις στην κορυφή του μυαλού για το κοινό σου. Η διάκριση μεταξύ μιας εξαιρετικής καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ και μιας συνηθισμένης καμπάνιας διασφαλίζει ότι δεν τις βομβαρδίζετε με τις ίδιες διαφημίσεις όπου κι αν κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Μια βασική αρχή του μάρκετινγκ είναι να αλληλεπιδράτε θετικά με τους καταναλωτές σας για να δημιουργήσετε κερδοφόρες και μακροχρόνιες σχέσεις. Ωστόσο είναι δύσκολο να το κάνετε αυτό όταν προσπαθείτε να τους πουλήσετε ένα προϊόν όλες τις ώρες της ημέρας, όπου κι αν πάνε και πιθανότατα όχι πάντα με τη σωστή σκέψη.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε όρια συχνότητας για όλα τα κανάλια διαφημίσεών σας, ώστε το κοινό σας να βλέπει μόνο έναν καθορισμένο αριθμό διαφημίσεων εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Μετά από αυτό προχωρήστε ένα βήμα παραπέρα, υπολογίζοντας πότε το κοινό σας θα είναι στο σωστό πλαίσιο για να εξερευνήσει και να αγοράσει το προϊόν σας και να ορίσει συμπληρωματικά προγράμματα διαφημίσεων.

3. Εστιάστε στους βαθμούς ποιότητας των διαφημίσεών σας

Οι βαθμολογίες ποιότητας διαφήμισης είναι βαθμολογίες που δίνονται από πλατφόρμες διαφημίσεων για να εκτιμηθεί πόσο σχετική είναι η διαφήμισή σας με τον τελικό χρήστη. Λαμβάνει υπόψη πολλές μεταβλητές όπως το περιεχόμενο της διαφήμισης, τις μετρήσεις στόχευσης και την εμπειρία της σελίδας προορισμού . Όσο περισσότερο συγκεντρώνεται ολόκληρη η εμπειρία χρήστη, τόσο υψηλότερος είναι ο δείκτης ποιότητας της διαφήμισης.

Λοιπόν, γιατί έχει σημασία;

Οι πλατφόρμες διαφημίσεων δίνουν προτεραιότητα σε διαφημίσεις με υψηλότερους βαθμούς ποιότητας διαφήμισης. Πάρτε για παράδειγμα τη δήλωση αποστολής της Google:

Να οργανώσει τις πληροφορίες του κόσμου και να τις καταστήσει προσβάσιμες και χρήσιμες.

Είναι προς το συμφέρον τους να παρέχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία για γρήγορη παροχή χρήσιμου περιεχομένου για χρήστες στο διαδίκτυο, κάτι που είναι ο σκοπός της βαθμολογίας ποιότητας της διαφήμισης. Επιπλέον οι πλατφόρμες διαφημίσεων θα δώσουν προτεραιότητα στις διαφημίσεις με βαθμολογίες υψηλής ποιότητας, πράγμα που σημαίνει ότι οι έμποροι σαν εμάς θα βλέπουν περισσότερη επισκεψιμότητα και μετατροπές όταν αρχίσουμε να αναφέρουμε την απόδοση.

4. Συνεχίστε να κάνετε επαναληπτικό μάρκετινγκ στο πιο αφοσιωμένο κοινό σας

Ένα άτομο που γίνεται πελάτης σας είναι εξοικειωμένο με την επωνυμία σας και του αρέσει αυτό που πουλάτε αρκετά για να πληρώσει για αυτό. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσετε τη διασταυρούμενη πώληση άλλων συμπληρωματικών προϊόντων. Σχεδιάστε το Remarketing για καθένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και παρακολουθήστε τo να λειτουργεί σαν μια καλά λαδωμένη μηχανή διαφημίσεων.

Όταν αρχίσετε αυτά, θα παρατηρήσετε ότι κάθε κοινό είναι αρκετά μικρό. Ωστόσο, αυτό δεν θα πρέπει να προκαλεί ανησυχία, επειδή αυτά τα είδη κοινού είναι άλματα πριν από τις εκστρατείες προβολής.

5. Πειραματιστείτε, βελτιώστε, τροποποιήστε και ενισχύστε τα αποτελέσματα

Ως επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ, ο ρόλος μας είναι να βελτιστοποιούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς τις καμπάνιες για να επιτύχουμε τον στόχο μάρκετινγκ με χαμηλότερο κόστος. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα προαίσθημα που έχετε ή μια ιδέα που βασίζεται σε προηγούμενη εμπειρία. Επικυρώστε τις ιδέες σας προγραμματίζοντας και εκτελώντας συνεχώς πειράματα για τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων. Εάν αποδειχθούν επιτυχημένα, ενσωματώστε τα στην ενεργό καμπάνια.

Ακολουθούν μερικές ιδέες πειραμάτων που ίσως αξίζει να ληφθούν υπόψη:

  • Ποιες συσκευές έχουν καλύτερη απόδοση; Αξίζει να δώσετε προτεραιότητα στον προϋπολογισμό με βάση τη συσκευή που χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν συναντούν τη διαφήμισή σας;
  • Ποια ημέρα ή ώρα της ημέρας λειτουργεί καλύτερα;  Προγραμματίστε τις διαφημίσεις σας ώστε να προβάλλονται μόνο σε αποτελεσματικές περιόδους για να εξοικονομήσετε τον προϋπολογισμό των μέσων.
  • Ποια μηνύματα και εικόνες λειτουργούν καλύτερα; Είναι ευθύνη μας να καταγράφουμε και να δημιουργούμε συνεχώς διαφημίσεις με μηνύματα και εικόνες με την καλύτερη απόδοση.
  • Ποια προσφορά λειτουργεί καλύτερα; Είναι μια ποσοστιαία έκπτωση ή μήπως μια δωρεάν διαβούλευση;

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ μερικές φορές μπορεί να ξεχαστεί ή να μην του δοθεί η αγάπη που του αξίζει. Ας ελπίσουμε ότι αυτό το άρθρο σας παρείχε οδηγίες για να βελτιώσετε τις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ για καλύτερα αποτελέσματα.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.