5 ιδέες για διαφορετικούς τύπους SEO περιεχομένου

5 ιδέες για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου SEO

Όταν ακούτε ανθρώπους να συζητούν για περιεχόμενο SEO σε εξέλιξη, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μιλάνε για ιστολόγια. Στην πραγματικότητα, το blogging είναι τόσο θεμελιώδες μέρος της βέλτιστης πρακτικής του εισερχόμενου μάρκετινγκ που, σε αυτό το σημείο, μετά βίας αξίζει να το αμφισβητήσουμε.

Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για αυτό, αλλά ο πιο σημαντικός είναι το SEO. Στην Google αρέσουν τα blog που ενημερώνουν τακτικά το περιεχόμενό τους – και ένα blog είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να το κάνετε τακτικά. Αλλά αν ολόκληρη η στρατηγική SEO σας επικεντρώνεται μόνο στα blogs, τότε χάνετε.

Υπάρχουν ευκαιρίες πέρα ​​από τις αναρτήσεις blog για να γράψετε εξαιρετικό περιεχόμενο που προσφέρει στους αναγνώστες σας αξία και οδηγεί σε δυνητικούς πελάτες.

Εδώ είναι μερικά άλλα πράγματα που μπορεί να θέλετε να εξετάσετε.

1.Άρθρα μεγάλης μορφής

Οι βέλτιστες πρακτικές SEO και συγγραφής περιεχομένου υπέθεταν κάποτε ότι οποιοδήποτε περιεχόμενο μεγαλύτερο από περίπου 500 λέξεις ήταν αναπόφευκτο να αποτύχει. Άλλωστε, το Διαδίκτυο είναι για συμπυκνωμένη πληροφόρηση. όσο πιο γρήγορα μπορεί να διαβαστεί, τόσο το καλύτερο.

Αποδεικνύεται ότι η περιβόητη έλλειψη προσοχής των διαδικτυακών αναγνωστών δεν είναι τόσο βαθιά όσο πίστευαν κάποτε οι digital marketers. Πιο πρόσφατα, ο κλάδος συνειδητοποίησε σιγά-σιγά ότι το περιεχόμενο σε μεγάλη μορφή κατατάσσεται στην πραγματικότητα εξαιρετικά καλά – και οι άνθρωποι θέλουν να το διαβάσουν.

Υπάρχει ένα προφανές όφελος SEO από άρθρα μεγαλύτερης μορφής . περισσότερες λέξεις σημαίνουν περισσότερες ευκαιρίες για χρήση λέξεων-κλειδιών. Ωστόσο, γενικότερα, η Google αρέσκεται να κατατάσσει το περιεχόμενο μακράς φόρμας υψηλότερα, καθώς υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα αυτό το άρθρο να περιέχει περισσότερες πληροφορίες και επομένως μεγαλύτερη αξία.

Οι χρήστες, βαλτωμένοι κάτω από το βάρος ενός ατελείωτου ψηφιακού περιεχομένου, αρχίζουν επίσης να εκτιμούν το περιεχόμενο μεγαλύτερης μορφής.

Το περιεχόμενο που αφιερώνει χρόνο για να είναι λεπτομερές και καλά ερευνημένο είναι πιθανώς πιο πιθανό να έχει τις απαντήσεις που αναζητάτε από ένα πιο γενικό άρθρο 350 λέξεων.

2. Ο οδηγός για αρχάριους

Τα ιστολόγια κάνουν εξαιρετική δουλειά για να διατηρούν τον ιστότοπό σας ενημερωμένο, δημιουργώντας μια συναρπαστική σειρά περιεχομένου «στη στιγμή». Συχνά επικεντρώνονται σε ένα μικρό, συγκεκριμένο μέρος της ευρύτερης εταιρείας ή του κλάδου σας. Το πρόβλημα με αυτό, ωστόσο, είναι ότι αν αφιερώνετε όλο τον χρόνο σας εστιάζοντας σε μικρές στιγμές, συχνά χάνετε την ευρύτερη εικόνα.

Η δημιουργία ενός «οδηγού για αρχάριους» ή «καθοδήγησης» είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιστρέψετε εσάς και τους αναγνώστες σας αμέσως στο πρώτο στάδιο και να μιλήσετε για τις πιο θεμελιώδεις πτυχές των θεμάτων με τα οποία ασχολείστε.

Ο οδηγός δεν χρειάζεται να εστιάζει συγκεκριμένα στις υπηρεσίες σας, αλλά θα πρέπει να αποδεικνύει την εμπειρία σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Όσοι εργάζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για παράδειγμα, μπορεί να μπουν στον πειρασμό να γράψουν “Ο οδηγός για αρχάριους για: πρόσληψη εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ” ή ακόμα και ” Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για: συγγραφή περιεχομένου SEO .”

Περιεχόμενο σαν αυτό σας δίνει την ευκαιρία να συμπεριλάβετε έναν μεγάλο αριθμό συγκεκριμένων, εστιασμένων λέξεων-κλειδιών για να ενισχύσετε την κατάταξή σας στο SEO.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι θα μπορείτε να δημιουργήσετε έναν μεγάλο αριθμό εσωτερικών συνδέσμων πίσω στον οδηγό στο μέλλον – ένα άλλο στοιχείο που θα βοηθήσει την κατάταξή σας στην αναζήτηση Google να συνεχίσει να αυξάνεται.

3. Το κέντρο εκμάθησης

Παρόμοια με έναν οδηγό, το κέντρο εκμάθησης είναι περισσότερο μια συλλογή μεμονωμένων σελίδων ομαδοποιημένων σε ένα κοινό θέμα. Κάθε σελίδα πρέπει να ορίζει και να εξηγεί ένα συγκεκριμένο θέμα, το οποίο συχνά επιλέγεται για τη συνάφειά του με έναν συγκεκριμένο όρο αναζήτησης.

Κρατήστε τα τελευταία νέα του κλάδου για το ιστολόγιό σας και εστιάστε εδώ στις πτυχές του κλάδου ή των υπηρεσιών σας που θέλει να κατανοήσει ο θεατής προτού σκεφτεί να επικοινωνήσει μαζί σας.

Το πλεονέκτημα του διαχωρισμού αυτού του περιεχομένου από αλλού στον ιστότοπο είναι ότι οι άνθρωποι μπορούν να δουν το «κέντρο μάθησης» (ή ένα παρόμοιο περιγραφικό όνομα) και να γνωρίζουν γρήγορα τι πρόκειται να βρουν. Καθιστά επίσης εύκολη τη δημιουργία συνδέσμων από σελίδα σε σελίδα, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εκμάθησης.

4. Γλωσσάρι/Λεξικό

Ο κλάδος σας χρησιμοποιεί πολλή ορολογία; Βρίσκεστε να χρησιμοποιείτε λέξεις που καταλαβαίνετε μόνο εσείς και οι συνάδελφοί σας; Η ορολογία πρέπει να αποφεύγεται όταν αρκεί μια πιο απλή λέξη, αλλά εάν οι επιχειρήσεις σε μια συγκεκριμένη θέση μπορούν να επωφεληθούν από ένα ναρκοπέδιο δυνητικού περιεχομένου.

Σε όλους αρέσει ένα γλωσσάρι: είναι γρήγορο στην κύλιση, γρήγορο στην ανάγνωση και εύκολο να εξακριβωθεί αν έχει λύσει το ερώτημά σας. Εάν ο κλάδος σας χρησιμοποιεί πολλή ορολογία – γιατί να μην δημιουργήσετε το μέρος που πηγαίνουν οι άνθρωποι για να την κατανοήσουν;

Ένα γλωσσάρι σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε μια πιο διαφορετική γκάμα λέξεων-κλειδιών από ό,τι θα μπορούσε να επιτύχει ένα πιο εστιασμένο θέμα ιστολογίου. Δημιουργεί επίσης μεγάλες ευκαιρίες για περαιτέρω εσωτερική σύνδεση: κάθε φορά που χρησιμοποιείτε μια ορολογία στο μέλλον, μπορείτε απλώς να συνδέσετε το σχετικό λήμμα στο γλωσσάρι.

Όλοι αυτοί οι σύνδεσμοι είναι εξαιρετικοί για το SEO και σας εξοικονομούν την προσπάθεια επαναπροσδιορισμού λέξεων και εννοιών κάθε φορά που γράφετε για αυτές στο μέλλον.

5. Σελίδα προορισμού

Οι σελίδες προορισμού είναι αυτόνομα «σημεία εισόδου» στον ιστότοπό σας, βελτιστοποιημένα για συγκεκριμένους όρους αναζήτησης. Οι χρήστες θα «προσγειωθούν» στη σελίδα από τις μηχανές αναζήτησης, πριν κατευθυνθούν προς τον υπόλοιπο ιστότοπό σας. Συχνά, υπάρχουν ως μέρος προσαρμοσμένων καμπανιών και όχι ως συνεχιζόμενο «αειθαλές» περιεχόμενο.

Οι σελίδες προορισμού είναι αποτελεσματικές για λόγους SEO, καθώς σας επιτρέπουν να αφιερώσετε μια ολόκληρη σελίδα σε έναν συγκεκριμένο όρο αναζήτησης, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες κατάταξής της. Το γεγονός ότι έχει αφαιρεθεί ελαφρώς από τον υπόλοιπο ιστότοπο σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα να ελέγξετε πώς και πού εισέρχεται ο αναγνώστης στον ιστότοπό σας.

Οι αναγνώστες δεν τείνουν να ξοδεύουν πολύ σε σελίδες προορισμού, επομένως κρατήστε το αντίγραφο σύντομο και διευκρινίστε πού θέλετε να κάνουν κλικ και τι θέλετε να κάνουν μόλις τελειώσουν.

Μείνετε φρέσκοι

Το να διατηρείτε το περιεχόμενό σας ενημερωμένο, φρέσκο ​​και σχετικό είναι το μυστικό για ένα αξιοπρεπές εισερχόμενο μάρκετινγκ. Τα κανονικά ιστολόγια είναι ο ακρογωνιαίος λίθος οποιασδήποτε στρατηγικής περιεχομένου SEO, αλλά είναι σημαντικό να μην αφεθείτε στη συνήθεια να γράφετε απλώς «ακόμα ένα ιστολόγιο».

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι περιεχομένου που είναι διαθέσιμοι και σχεδόν σίγουρα κάποιο είδος χώρου που οι ανταγωνιστές σας δεν γεμίζουν – οπότε φροντίστε να μπείτε πρώτα εκεί.

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.