5 τρόποι για να στοχεύσετε το σωστό κοινό με Google Ads

5 τρόποι για να στοχεύσετε το σωστό κοινό με το Google Ads

Κάθε μέρα, η Google βλέπει 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις να πληκτρολογούνται στη γραμμή αναζήτησής της. Αυτό μπορεί να φαίνεται ένας απίστευτα υψηλός αριθμός, αλλά αυξάνεται.

Μάλιστα, μέχρι το 2022, όταν ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως θα αυξηθεί κατά 7,1%, ο αριθμός αυτός αναμένεται να γίνει αστρονομικά υψηλότερος.

Σαφώς, ζούμε σε μια εποχή που διέπεται από την τεχνολογία και οι πρακτικές μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστούν στον σύγχρονο κόσμο προκειμένου να παραμείνουν σχετικές.

Ως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, η Google είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τις επιχειρήσεις να στοχεύουν πελάτες και πελάτες . Το Google Ads είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη στόχευση κοινού, επειδή επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να δημιουργήσει ένα σύστημα που απευθύνεται σε άτομα με σχετικά δημογραφικά στοιχεία που έχουν παρόμοια ερωτήματα αναζήτησης με το προϊόν.

Αλλά μπορεί να ρωτάτε, με ποιους τρόπους το Google Ads βοηθά συγκεκριμένα στην προσέγγιση ενός κοινού-στόχου;

Εδώ, θα απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση και θα δώσουμε κάποιες πληροφορίες για την εσωτερική λειτουργία αυτών των διαφημιστικών συστημάτων που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

1. Κοινό εντός της αγοράς

Το κοινό εντός της αγοράς είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται: άτομα που αναζητούν συγκεκριμένα ερωτήματα σε μια δεδομένη αγορά. Εάν ένα άτομο θέλει ένα συγκεκριμένο προϊόν – ας πούμε, ένα πακέτο SEO – το Google Ads θα παρακολουθεί τις αναζητήσεις του και θα ανακαλύψει ότι έψαχνε για SEO.

Στη συνέχεια, το λογισμικό θα εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις στο επάνω μέρος ή στην πλαϊνή γραμμή της μηχανής αναζήτησης που μπορεί να ελέγξει το άτομο που αναζητά το προϊόν.

Εάν είστε η προαναφερθείσα εταιρεία SEO, θα έχετε το πλεονέκτημα της προβολής της διαφήμισής σας από άτομα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για παρόμοια προϊόντα με τα δικά σας.

Αυτό είναι καλό γιατί θα έχετε καλύτερη τύχη να βρίσκετε πελάτες από ό,τι θα είχατε αν πετάτε τη διαφήμισή σας τυχαία.

Η διαφήμισή σας θα πάρει επίσης τη θέση ενός ανταγωνιστή, διασφαλίζοντας ότι οι δυνητικοί πελάτες βλέπουν την επιχείρησή σας πάνω από όλες τις άλλες στην αγορά σας.

2. Δημογραφικά στοιχεία

Το Google Ads βελτιστοποιεί επίσης τις διαφημίσεις με βάση τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου σας.

Οι άνθρωποι δημιουργούν λογαριασμούς Google συνεχώς στους οποίους εισάγουν προσωπικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας και του φύλου τους.

Άλλοι παράγοντες όπως οι πολιτικές πεποιθήσεις, τα ενδιαφέροντα και οι ιδεολογίες μπορούν επίσης να συλλεχθούν από προηγούμενες αναζητήσεις στο Google. Ως επιχείρηση, μπορείτε να βάλετε παράγοντες όπως σε ποια ηλικία είναι το κοινό-στόχος σας ή τι είδους μουσική θα ήθελε στις πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Το Google Ads επιτρέπει την αντιστοίχιση αυτών των επιχειρήσεων και των πελατών. Όταν αγοράζετε ένα πακέτο για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία σας στις διαφημίσεις της μηχανής αναζήτησης , μπορείτε να απευθυνθείτε σε άτομα που έχετε ήδη εντοπίσει ότι ανήκουν στο κοινό-στόχο σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες δημογραφικών στοιχείων για να απαντήσετε σε ερωτήματα “επιχειρήσεις κοντά μου”, διασφαλίζοντας ότι η διαφήμισή σας εμφανίζεται σε άτομα στις περιοχές όπου δραστηριοποιείτε.

3. Έρευνα Αγοράς

Όπως συζητήσαμε προηγουμένως, η Google είναι σε θέση να παρακολουθεί τις αναζητήσεις ενός ατόμου και να προσδιορίζει τι τους ενδιαφέρει. Αυτό ονομάζεται έρευνα αγοράς.

Η μηχανή αναζήτησης αποφασίζει ποιος είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν σας, προσδιορίζοντας ποιος ανήκει στο κοινό-στόχο που έχετε εντοπίσει.

Γνωρίζατε όμως ότι το Google Ads μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;

Αν δυσκολεύεστε να σκεφτείτε ποιος μπορεί να θέλει να αγοράσει το προϊόν σας, μπορείτε να εξετάσετε τις τάσεις που επιλέγει η Google. Μπορείτε να δείτε τις ηλικίες και το φύλο των ατόμων που αγόρασαν το προϊόν σας πιο συχνά, καθώς και πού βρίσκονται τα ενδιαφέροντά τους.

Μερικές φορές το κοινό-στόχος σας δεν είναι ακριβώς αυτό που νομίζατε ότι θα είναι και η έρευνα αγοράς μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πότε θα συμβεί αυτό!

4. Στόχευση τοποθεσίας

Η στόχευση ιστότοπου είναι όταν επιλέγετε τη συγκεκριμένη τοποθέτηση στην οποία θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Σε τι είδους ιστότοπους θέλετε να βρίσκεται; Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα κινέζικο εστιατόριο, μπορεί να θέλετε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται σε ιστότοπους που συζητούν διάφορες πτυχές του κινεζικού πολιτισμού. Το Google Ads μπορεί να το κάνει αυτό. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εισέλθετε στα αναλυτικά στοιχεία.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα για να ελέγξετε την τοποθέτηση διαφημίσεων στους ιστότοπους στους οποίους θέλετε να εμφανίζεστε. Θέλετε η διαφήμισή σας να βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας ή θα προτιμούσατε να εμφανίζεται στην πλαϊνή γραμμή;

Με τη στόχευση ιστότοπου, αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονται εύκολα και ακόμη πιο εύκολα εκτελούνται.

5. Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Εάν χρησιμοποιείτε ήδη τις λειτουργίες αναλυτικών στοιχείων του Google Ads, είναι εύκολο να κάνετε τη μετάβαση στο επαναληπτικό μάρκετινγκ. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να δημιουργείτε λίστες με τα άτομα που επισκέπτονται τον υπάρχοντα ιστότοπό σας.

Αυτό σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ποιος συμμετέχει στα προϊόντα σας και ποιος τα έχει αγοράσει στο παρελθόν. Σας επιτρέπει επίσης να δείτε ποιος τα έχει παραδώσει, ώστε να μπορείτε να δείτε γιατί μπορεί να το έκαναν.

Στη συνέχεια, μπορείτε να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σας σε ιστότοπους που επισκέπτονται αυτά τα άτομα, ώστε να το σκεφτούν δύο φορές πριν σας περάσουν ξανά.

Όταν οι άνθρωποι βλέπουν μια επωνυμία ξανά και ξανά, είναι πιο πιθανό να αποδείξουν την αφοσίωση της επωνυμίας στην επιχείρησή σας. Η χρήση στρατηγικών επαναληπτικού μάρκετινγκ για να συνεχίσετε να δημοσιεύετε το όνομά σας λειτουργεί για αυτόν τον λόγο.

Ενώ η διαφήμιση μιας επιχείρησης μπορεί να είναι μια εξαντλητική εργασία, γίνεται πολύ πιο απλή όταν χρησιμοποιείτε την ίδια τεχνολογία που ήδη γνωρίζετε και αγαπάτε ως χρήστης.

Το Google Ads λειτουργεί τέλεια για να προσεγγίσει το κοινό-στόχο σας και να αρχίσει να πραγματοποιεί πωλήσεις στα άτομα που θέλουν να αγοράσουν.

Τώρα που ξέρετε πώς λειτουργεί η στόχευση κοινού με το Google Ads, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας με τον πιο αποτελεσματικό δυνατό τρόπο.

Αυτό συνήθως επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ. Θα δείτε μια ώθηση στους πελάτες σας στο Google και στην οργανική επισκεψιμότητα σε ελάχιστο χρόνο, οπότε γιατί να περιμένετε; Ξεκίνα!

google ads

Καμπάνιες & Βελτιστοποιήση ‎GOOGLE ADS

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ & ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ‎GOOGLE ADS Το Google παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και τα google ads σας τοποθετούν άμεσα στην κορυφή των αναζητήσεων

Read More »

Comments are closed.